1 april

Hej! Äntligen är det lov! Måste säga att den här dagen har gått så långsamt! Och jag var jättetrött för jag sov inte så bra i natt.

Ikväll ska jag väl mest sitta vid datan, hehe. Plus att jag måste renbädda sängen och ta reda på tvätt men det tar inte så lång tid. Just nu har jag inget att göra och så kom jag på att jag hade glömt och bloggat idag så gör det nu.

Imorgon kväll kommer min kille och ska sova hos mig till lördagen, mysigt! Så kanske inte bloggar något imorgon eftersom jag måste städa innan han kommer, eftersom jag inte gjorde det idag.

Nu kollar jag på ett program på Kunskapskanalen (fråga inte varför, hehe) om kimonos. Ganska kul att kolla på! Men nu har inte jag något mer att blogga om, kanske bloggar senare. Ha det bra!

//Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0