11 April!

Idag hade jag ställt klockan på halv 10, men vaknade kvart i 11, så typiskt!

Har inte hunnit blogga nåt i helgen, har haft fullt upp!

I fredags var Camilla och jag i Bollnäs och klippte oss och färgade håret, så nu kan folk inte blanda ihop oss längre. I så fall lyckas dom bra! Sen bjöd mormor och morfar på mat där! Och sen åkte vi hem. Blev ingen shopping. Letade en bolero som skulle ha kommit in på Lindex, men den hade inte kommit.

Sen så hann vi typ bara hem och sova lite eftersom vi klivit upp halv 8! Och sen fick man besök^^. Sen åkte min kille hem på lördag ungefär vid halv tre, för varken han eller jag mådde riktigt bra. Sen la jag mig i soffan bredvid mamma och kollade på I could never be your woman med henne. Lyckades somna, hehe, och blev väckt lagom till tacosen. Men jag kunde inte äta nåt för jag hade så himla ont i magen. Mamma trodde det skulle vara magsjuka.  Men när jag lagt mig på sängen en stund så kände jag mig hungrig igwn, och åt en banan. Sen så mådde jag mycket bättre! :) Sen blev de ut oh övningsköra! Det var faktiskt svårare än man tror! Men det var i alla fall jättekul^^. Vi började med att åka på en parkering för att lära oss att åka på första växeln, och bromsa och gasa. Låter lätt, men det var det inte! 

Idag ska jag frsöka hinna läsa ut tre böcker som ska tillbaka till biblioteket om två dagar! Så ungefär 900 sidor ska jag hinna läsa.. Kommer inte gå så bra!

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0