12 april

Nu sitter jag och tittar på Ghost Whisperer och börjar bli hungrig, Fast ändå åt jag jättemycket glass när jag kom hem från skolan för nästan en och en halv-timme sen haha. Trodde verkligen att jag skulle bli sjuk inatt men det blev jag inte så det är ju bra. Fast är jag verkligen den enda som tycker att det är skönt att vara sjuk? Man kan bara ligga och slappa och säga åt sina föräldrar att åka iväg och köpa godis eller nåt annat gott :)
Men att vara magsjuk kanske inte är så roligt hehe. Osså får man sova hur mycket man vill och behöver inte bry sig om skolan. =) Fast ändå är det synd att vara sjuk eftersom man vill ju inte missa allt i skolan heller.

Men nu ska jag gå och kanske sova snart eftersom jag har otroligt ont i huvudet och är jättetrött.


//sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0