13 april!

Hej!
Har precis kommit hem från skolan och har ätit. Jätte jobbigt att sluta klockan 4.. Men på biologin var det som allra värst idag!!
Våran lärare hade lagt fram delar av en gris, eller som levern, hjärtat, tungorna, njurar och massa annat. Men det värsta var att att satt ihop och att vi skulle skära i dem och massa saker! Det va så otroligt äckligt att jag höll verkligen på att spy. Usch usch! Vill aldrig gå in i det där klassrummet igen haha!

Men nu ska jag städa bokhyllan och läsa lite blogger och musik :P

//sanna

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

jag jobbar inte, går i skolan men till sommaren jobbar jag som frisör :) kram kram

2010-04-13 @ 18:13:55
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0