28 april

God morgon alla! eller kanske god dag, Vaknade för typ en kvart sedan och somnade mellan 1 och 2 inatt. Så cirka 11 timmar elr nåt xD Fattar inte hur jag kan vara trött när jag vaknar efter en så lång tid med mycket sömn!

Egentligen skulle jag vilja stanna hemma imorgon.. men jag missar så mycket av kärleksveckan. Jag blir säkert sämre i helgen igen xD men det riskerar jag hehe.. ska ta alvedon och nässpray innan skolan och ta med mig massa halstabletter. Sen efter skolan ska jag och Jenna som pryade på blomsteraffären förra veckan gå dit och vi ska få ta något för 100 kronor där :) så lägger ut bild på det då.
Men nu måste jag kila, måste äta frukost och klä på mig innan syster och Adrian kommer!



//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0