Adrian!


Som ni vet så sov ju Adrian över här igår till idag.
Min syster kom med honom kanske vid tjugo över 12 igår morgonoch sen stannade hon här till kanske halv 6 eller nåt. Sen åkte hon hem. Adrian sov här eftersom min syster skulle på dans hehe :P
Och nu kommer lite bilder. Knäppte 15 men vill inte lägga upp alla bilder så jag lägger upp 3.


Lillpojken i pyjamas redo att sova :)


Här sov vi, Jag sov med rosa kudden och det längst till vänster. Adrian sov i mitten med det färgglada hehe och sen mamma längst till höger. Pappa sov i min säng :P
Vi lade Adrian lite efter 22. Sen gick vi alla till sängs vid lite före 23. Jag sov ingenting mellan 23-1 på natten jag låg mest och va trött och så xD Klockan 1 vaknade han och då sprang mamma upp och fixade tillsatsen och vi matade honom i sängen. Sen somnade vi om, då vaknade han igen vid 4 och då matade vi honom med välling sen så varje gång jag vaknade hörde man honom ligga och grymta så han sov nog ingenting mellan 4 till strax efter 8. Då gick vi upp och klädde på honom, bytte blöja och matade honom ännu en gång (han är jämt hungrig haha) och sen lade vi honom i vagnen halv 9 kanske och där sov han i typ 2 timmar. Sen kom min syster kvart i 1 och sen har hon stannat här tills halv 6 =)
Så nu är jag supertrött efter att inte ha sovit någonting typ och har fått reda på att nästa lördag ska han sova här igen för då ska min syster på dans igen XD
Osså ska min syster och hennes killes son som är 9 år på bio så då ska vi ha han i nån timme :)


Välling som han åt imorse. Fast han spydde över tröjan så vi måsta byta den haha. Mamma tvättade kanske ett par byxor och 3 tröjor xD
Och hon måste tvätta vardagsrums kuddarna med. Dem är fulla med spy xD
Men det är inte så äckligt som man tror. Spyet är som mjölk, bara vitt och luktar nästan ingenting :)
Adrian har börjat flina och fästa blicken väldigt mycket och han har en smilgrop på vänster sida som är jättesöt :))


Bloggar senare!


//sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0