Bla bla!

Slutade kvart över 11 jag med (som Jessica och Camilla) Gick och åt fast åt ingenting, det skulle vara korv med bröd eller korv med mos.. Tog ingen korv för den var illröd, brödet smakade jätteäckligt och det va massa stora svarta klumpar, som russin i moset :S Så det var bra att ni inte åt Jessica och Camilla haha!

När jag kom hem damsugade jag först, sen städade jag lite i badrummet här uppe... fast jag ska nog inte säga städa direkt xD jag bara torkade av lite med tvål och vatten hihi. Sen den senaste timmen har jag suttit och gjort nån jäkla läxa.
Men nu är jag äntligen klar!



Ikväll kommer Jessica och Camilla och vi ska bl.a knäppa massor av kort och ha roligt! Berättar mer ikväll =) eller om Jessica och Camilla berättar, det tar vi då xD



//sanna

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

jag använder nån rengöring från loreal, inget märkvärdigt alls... kram

2010-04-30 @ 16:42:34
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0