Fall in this place

Nyss läst klart nästa "kapitel" i det femte kapitlet i Lokala Nätverk. Nu ska jag alldeles snart kolla på äntligen hemma, men tänkte hinna lyssna lite på musik före. Alldeles nyss har jag ätit min första godisbit sen förr-förra helgen! Har helt enkelt inte velat ha något. Gott var det! haha.

Idag fick vi sluta tidigare på matten :) Min kille skulle följa med en kompis hem då, för att hjälpa till att fixa nåt till datorn. Så då fick jag följa med :) Han hade precis flyttat lite saker till en lägenhet, för han ska flytta in där med sin brorsa. Det var jättemysigt där! Fast inga möbler än. Om dom flyttar ut så är jag villig att flytta in, haha!

Sen följde jag med dom till bussen. Men två minuter innan bussen min kille skulle åka med skulle komma kom jag på att han kunde följa med mig hem! Så han åkte sena bussen istället^^.

Nu har jag väl inte så mycket mer att skriva, för nu har det börjat. Och som Camilla skrev för några dagar sen så ska vi ladda upp bilder på dom nya kläderna, vi har bara lite fullt upp nu med läxor och prov och så nu när vi har varit sjuka. Men bilderna kommer så fort som möjligt :P

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0