Hej!

Ska alldeles snart gå och duscha, men tänkte blogga lite först! Idag lyckades jag somna, igen! Jag förstår inte varför jag blir så trött så fort jag kommer in efter att ha varit ute ett tag! Vi åt hamburgare, men inte jag ;) Åt pirog. Tycker verkligen inte om hamburgare! Och imorgon ska vi kanske äta blodpudding.. Och det kan jag inte äta heller! Så får väl äta pirog då igen med...

Idag har varit en vanlig skoldag, förutom att på första lektionen fick vi gå ut och gå för det var så fint väder, haha! Plus att vi fick en uppgift med samtidigt, men ändå.

Har väl inte så mycket mer att skriva, så kanske skriver senare, men jag har så ont i huvudet så vet inte om jag orkar sitta nåt mer vid datorn nu efter jag läst alla bloggar och kollat facebook såklart. Börjar nog bli förkyld...

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0