Hej hej!

Inatt sov min kille här och han stannade till 14, för då skulle han övningsköra. Blir så avundsjuk! Jag vill också börja övningsköra, hehe. Efter det städade jag litegrann (fick en kartong med saker jag inte vill ha i mitt rum. Men det är bara gamla Starlet tidningar från då mamma var liten, så det är ju kul att ha kvar! Sen la jag mig i sängen och läste en bok.

Efter att vi hade ätit (påskmat) så var Jessica och jag tvungen att hjälpa mamma med att torka disken för diskmaskinen har gått sönder, igen! Tur att vi får pengar för de, hehe. Sen satte jag mig vid datan och har kollat några bloggar och så uppdaterade jag antivirusprogrammet så det jobbiga var att jag var tvungen att starta om datan.

Just nu sitter jag här och kollar på Peak Season på MTV och chattar lite. Vet inte riktigt vad jag ska göra efter jag har bloggat, hehe.

Imorgon kommer inte jag och Jessica vara hemma på kvällen för då ska vi till mormor och morfar och äta! Då ska vi få påskägg! Hehe. Vårat 3e då.

//Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0