Hoppsan!

Glömde berätta en sak! Glömsk som jag är.. xD Men vi ska i alla fall på någon rockteater imorgon i skolan! Så ingen datakunskap imorgon :). Det är någon/några som går sista/andra året som "håller" i den. Ska nog bli kul!

Och jag vet att Jessica och jag har lovat att lägga upp bilder på våra nya kläder, och vi kommer att göra det, nån gång... haha nejdå men om någon dag kanske :). Och snart kommer det fler kläder som vi har beställt så då blir det ännu mer kläder att lägga upp ;). Och snart ska vi beställa fler kläder från Ellos. har hittat ganska mycket snygga saker!

Och den 8 maj ska Jessica och jag till tandläkaren i Gävle och då blir det också shopping, hehe ;). Men mer om det då! Nu ska jag gå från datan, har suttit här nästan hela dagen!

//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0