Ingen idrott imorgon!

Hej! Sitter nu här och lyssnar på Rihanna - Cry om och om igen, haha! Den är så bra! Kan bara inte sluta lyssna på den. Om en halvtimme blir det att kolla Svenska Hollywoodfruar, men fram tills dess vet jag inte vad jag ska göra.

Blev inte så slut som jag trodde idag i skolan, men första lektionen var riktigt jobbig. Och matten också, men jag tror provet gick ganska bra i alla fall.

Och imorgon har vi ingen gympa! Bara teori, skönt. Och på onsdag har vi ingen kemi så slutar klockan två istället för fyra, jätteskönt! Fast då ska vi gö klart en labbrapport på engelska den här veckan också, hehe.

Det var riktigt kallt imorse när Jessica och jag gick till skolan! Fyra grader hos oss och -1 vid skolan. Måste ha fingervantar imorgon, hehe.

//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0