Klippning!

På fredag ska jag färga och klippa mitt hår! Ska bli rött igen, men rödare den här gången, eftersom färgen försvann på engång! Så kommer vara borta hela dagen troligtvis och inte hinna blogga nåt, eftersom min kille kommer på kvällen :).
Sen när vi väl är i Bollnäs ska vi leta spegel till mig, och vårjacka haha! Och säkert blir det lite mer shopping också ;).
Funderade förut på stt klippa kort lugg, men jag vet inte... I så fall får jag prova det nån annan gång. I ute fall det blir jättekonstigt xD.

Nu sitter jag och äter banan haha. Pappa kom in med det alldeles nyss. Gott ;).
Kollar även på The Mentalist. En kompis tyckte jag skulle kolla på det, eftersom jag aldrig sett det förr, hehe. Så måste sluta blogga nu, så jag ser om det är bra eller inte!

//Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0