Knowing

Filmen var i alla fall jättebra! Måste se den fler gånger. Börjar bli trött nu fast jag sov lite innan kvällsmaten, hehe. Men det var bara för att jag och min kille vakna klockan 8 imorse och jag är inte särskilt morgonpigg ;).

Ska väl antagligen snart sova, börjar bli lite trött. Men imorgon blir det ut och gå! Måste få bättre kondition. Blir väl att gå samma runda som i onsdags :). Tar ungefär 40 minuter och sen måste jag skriva insändaren till svenskan. Skulle vara inne i fredags och jag började på den i torsdags, inte bra. Men det är fler som inte har lämnat in den än så det är lugnt, hehe ;).

Kollar nu på American idol 9 på någon dansk kanal xD men ska nog snart sova så gonatt!

Och föresten! Tack till Kristina måste jag ju säga, blev jättesnyggt!

//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0