MSN!

Hej hej!
Nu sitter jag och lyssnar på musik och chattar med massa folk, bl.a Jessica och camilla hehe xD Vi pratar om allt från... aa jag vet inte vad, vi kommer in på nya saker typ hela tiden haha!
Och ville påminna att jag inte kommer sitta vid datorn imorgon efter klockan 4, så det blir väl kanske 1-2 blogginlägg för mig imorgon eftersom jag ska vara barnvakt hela eftermiddagen och natten och imorgon bitti så det blir väl inte mycket bloggande på lördag heller eftersom jag kommer vara ganska död efter att ha klivit upp några gånger imorgon natt för å mata/trösta/byta blöja
men vi får se haha!

Nu ska jag snart lägga mig i sängen och se nån film!

God natt..


//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0