Mycket att göra nu!

Hej! Jag har inte bloggat på.. 3 dagar kanske? Måste bli bättre på det! xD Men jag har faktiskt väldigt mycket att göra nu! Har lite rester i skolan sen jag var sjuk. Var borta från skolan och missade så mycket! Inte bra.. xD Som Jessica sa så har vi en insändare på svenskan som ska vara klar imorgon, jag har inte ens skrivit halva! Sen så hade vi lokala nätverksprov idag som jag har övat till, som vi ändå inte skulle ha så det känns ju lite onödigt xD. Under de senaste två dagarna så har jag lagt in cirka 10 skivor i datorn, hehe. Jag är verkligen beroende av musik.. xD

Jag hade tänkt kolla på Design Simon & Thomas idag, men jag hade inte kollat bloggar på flera dagar så kände att jag var tvungen göra det.

Idag ska jag försöka lägga mig tidigt. Borde vara lätt eftersom jag inte sov något efter skolan :p

Imorgon slutar vi cirka 11.30 för vi har ingen lärare på svenskan! Och klockan 8 ska min grupp på rörlig bild filma i mitt stökiga rum.. inte bra xD. Och sen blir det att äta risgrynsgröt i skolan till lunch, mums!

Imorgon kväll kommer min kille och sover här, så får se om jag hinner blogga något imorgon :).

//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0