Sen Uppdatering!

Jag kom nyss på att jag inte bloggat på fyra dagar! Men jag har faktiskt en anledning, haha. I fredags sov min kille här, och före plockade jag ihop lite. Sen stannade han ungefär till två på lördag, och sen städade jag och Camilla lite hehe. Sen på söndag så klev jag upp rätt så sent, och skulle vara hos mormor ocg morfar och äta vid fyra, så då blev det bråttom! Sen när vi väl va där fick vi fläskfilé och till efterätt jordgubbar, glass och hemmagjord chokladsås, mums!

Idag har jag väl inte gjort så mycket. Börjat med en uppgift jag ska göra tills nästa vecka som vi sen ska läsa upp för hela klassen, så det gäller att vara väl förberedd! Sen var det meningen att jag och Camilla skulle vara med en kompis, men min läxa tog så lång tid, så vi ska träffa henne imorn istället :)

Just det! Nästa helg kanske jag och Camilla ska få övningsköra för första gången! :D

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0