Städdag!

Idag har v haft en städdag här, hehe. Städat hela huset faktiskt. Inte så jättekul, men det behövdes verkligen. I fortsättningen ska jag försöka storstäda en gång i veckan. Nu var det så illa att jag inte ens kunde sova i mitt rum! Är allergisk mot damm så... Vaknade mitt i natten flera gånger av att det var svårt och andas, men hoppas det blir bättre nu när vi har städat bakom min säng och renbäddat.

Idag ska jag väl inte göra nåt speciellt. Fortsätta städa kanske, hehe ;). Och fundera hur jag ska klippa mig kan också behövas.. xD eftersom jag ska klippa mig klockan 10 imorn bitti. Så ska säkert kliva upp vid 8! Fy vad jobbigt på ett lov. Nu har jag väl inte mycket mer att skriva, kanske skriver senare.

// Jessica

Kommentarer
Postat av: C a s s a n d r a

sv: Dom är bättre än alla i världen tillsammans <3

2010-04-08 @ 15:25:49
URL: http://cmhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0