Svenska Hollywoodfruar!

Kollar på det nu, och bläddrar i en gammal FRIDA  tidning. Fick också en ny idag. Där kan man vinna en Marc Jacobs klocka! :) (Det har man även kunnat i dom två senaste nummren för er som ville veta).

Jag älskar att läsa gamla tidningar, och kolla på modet som var då, och läsa sånt :).

Imorn har vi gympa i skolan. Fotboll tror jag det var. Inte så jättekul med våran klass kanske? Vi får se ;). Sen slutar vi kvart över två, så det blir en rätt så tidig dag. Egentligen skulle vi haft matteprov på torsdag, men eftersom Camilla och jag ska till tandläkarn i Gävle då så skulle vi egentligen haft det imorn, men nu har hon ändrat så vi ska ha det nån gång efter vi kommit tillbaka. Och på lokala nätverks-kursen ska våran lärare kanske ha genomgång på torsdag, så vi måste kanske gå på den och sen vara ledig. Så vi ska fråga han imorn. I så fall ska vi åka först halv 10, och vi ska vara där 13, så vi hinner bara äta före. Sen ska vi nog vara vid tandläkarn ungeför till 15 eftersom jag ska få räls, och sen ska vi åka och shoppa! Annars om det inte är genomgång ska vi åka tidigt så vi är på gallerian nian klockan 10 då dom öppnar, shoppa först, äta och sen tandläkaren. Sen direkt hem, så får se hur det blir :)

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0