Varmt!

Hejsan! Idag är det riktigt varmt! Sitter på altanen och här är det 34 grader varmt! Jätteskönt. Var nyss ut och hämtade posten. Även om det bara är 4 grader ute så var det riktigt skönt! Kändes nästan som en blåsig sommardag ;). Hehe, lite ovant var det ju att gå i ballerinas när det fortfarande var lite snö/frost på bron.

Idag skulle Camilla och jag vara med en kompis, men eftersom mamma har fått magsjuka så blev det inte så.. Så det är bara att hoppas att hon blir bättre fort!

Camilla och jag ska snart gå och handla. Jättekul vill jag mena. Men det är i alla fall inte så mycket som behöver köpas.

Just nu sitter vi här och bara läser, hehe. Har en vecka på mig att läsa ut tre böcker (y).

Haha just det. Nyss när jag precis duschat satt mamma och kollade på tv. Och så gick jag på väg ut mot altanen, och tvärstannade. Det stod en godisskål på bordet. Men jag kom på att jag skulle borsta tänderna, så jag åt inget ;D Vädigt duktigt tycker jag. Hon bara skrattade åt mig när jag stod och velade.

//Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0