25 Augusti

Hej! Idag var första skoldagen för mig. Klev upp typ halv 7, så lite trött var man ju. Men inte alls så trött som jag trodde jag skulle vara, haha. Men det var kul att träffa alla igen :).

Började med lite information och nya klassföreståndare, sen fysik, men även då pratade vi bara. Fick skåp. Sen slutade vi fysiken klockan 10 istället för strax före 11, så hade två timmar lunch innan matsalen ens öppnade, hehe. Så lite tråkigt blev det ju. Tur att det fanns folk att prata med ;).

Sen hade vi svenska och engelska och då pratade vi om vad vi gjort i sommar, och vad vi skulle göra på lektionerna framöver och så. Sen slutade vi.

Jag tycker fortfarande inte det känns som att vi har gått i skolan än, haha.

// Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0