26 Augusti

Idag har ju vi varit lediga eftersom det blev en så lång dag igår. Idag har jag bara vilat, har suttit i mjukisbyxor och en stor kofta och ett linne hela dagen haha. Även fast jag är sjuk och har fortfarande feber så ska jag nog gå imorgon på skolan. Känns dumt att ta ledigt första veckan efter sommarlovet. Och vi går bara till 2 så det går nog bra. Hade varit värre om jag hade varit sjuk nästa vecka då vi verkligen börjar jobba. nu håller vi på med massa andra saker. Imorgon ska vi ha team building! Och på fredagar sen så börjar vi 8.05 och slutar 15.15. Tråkigt att ha längsta dagen på en fredag. Men på torsdagen går vi bara till 13.30. Fast bara 9a1. 9a2 går till 15.10 för dom har rast emellan idrotten när vi slutar och sen hemkunskap ;)




//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0