7 månader....

Nu är det exakt 7 månader sedan Adrian föddes, det va en fredag och mycket snö. Men solsken. Jag kom hem från skolan och pappa va ute och skottade snö och flinade och sa hej. Mamma sprang ut och sa att min syster har fått barn!! Jag stannade upp, va jättechockad och stod ute och skrek mitt på gatan. Sen sprang jag in och mamma berättade allt! Jag skickade massa sms till mina vänner och gick in på datorn och skrev på twitter att jag har blivit moster!

Jag minns allt så himla tydligt. Jag grät när jag sprang upp till mitt rum för jag blev så glad! Efterlängtade Adrian! <3


Kom på nu att jag har
träffat denna underbara människa i nästan varenda helg i 7 månader. Ibland mer än två gånger



Exakt 7 månader sedan bilden togs. Jag har just den här bilden på skrivbordet i en jättefin svart skinn ram.


Denna bild tog jag den 3 Augusti då jag satt barnvakt i min systers lägenhet!
Saknar den tiden..





Jag måste verkligen säga att jag höll på att ge upp förra sommaren, jag mådde så dåligt. Allt gick fel, jag grät varenda jäkla dag och så fort min syster kom och berättade att hon va gravid så förändrades allt, det kändes som att hela min värld bara blev bättre dag för dag, för att jag visste att han snart skulle komma till världen. Nu har jag en underbar systerson som jag får träffa hur ofta jag vill!
Så fort jag blir ledsen över något så tänker jag på Adrian och leendet kommer tillbaka.

Love you <3





//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0