9 Augusti

Idag har jag nästan inte gjort någonting. La mig halv 4 igår så var lite trött idag ;). Måste börja lägga mig tidigare så att man blir pigg till skolan. Jessica och jag gick även igenom några saker som vi skulle skänka till erikshjälpen. Blev bland annat 12 böcker, och sist vi var på erikshjälpen så köpte vi 12 böcker. Finns väldigt många bra där :). Testade även att göra en annorlunda sminkning, blev väldigt sotade ögon. Testade knäppa kort men fick inga bra.

Nu har vi äntligen tvättmaskin igen! Våran förra gick sönder för några dagar sen, men nu har vi en ny! Så nu ska Jessica och jag lära oss att tvätta ;). Måste även börja läsa teori till övningskörningen kom jag på, hehe. Och börja övningsköra så fort pappa har tid.

Nu sitter jag och kollar på Generation Fett, men det är samma avsnitt som förra året, så då var det inge kul.. ;)


Bild från Hölick


//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0