Beställt!!

de här sakerna beställde jag precis :)











:)
allt för 625.50 tror jag ;P det ska jag få i födelsedagspresent, sen ska mamma och pappa försöka hitta en kalender som jag velat ha hela sommarn haha. Sen får jag inge mer sa mamma haha. Men jag får ju åka till Egypten i october, paris i vår och sen får jag göra naglar för 300 :P


Jag fick bara boka The last song och Remember me, remember me kommer i slutet av augusti och the last song kommer i mitten av september så den hinner jag inte få innan min födelsedag men :P
the last song kostade 169 så jag valde mellan den och eclipse som kostade lika och sen så kostade remember me 149 och dear john 149 också, då då valde jag mellan dom två :P



//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0