Kläderna från Birsta!

Idag har Jessica och jag först spelat sims 2 hehe. Riktigt kul! Sen åkte mamma, pappa, farmor, Jessica och jag till stugan vid 14 för att fika och äta senare :). Men Jessica och jag somnade på sängen så mamma väckte oss när vi skulle äta xD.
Och jag har kommit på att jag ska börja träna och äta nyttigare! Vill ju få bra kondition och ska försöka hinna få det innan skolan börjar, så det börjar bli lite bråttom ;).

Men här kommer i alla fall kläderna vi köpte i Birsta! :)


Mörklila tröja från H&M, mörkrosa tröja från Bik Bok :)


Gröna Khakibyxor från Kappahl och vita jeans från Outiet X eller nåt, kosta bara 99kr :)


Ljusblå klänning från Gina Tricot och jeanstunika från Kappahl :)


Lite större tröja från Gina Tricot :)


Likadan som den förra. Det här är Jessicas och min är över ;)


Vit kavaj från Gina Tricot :)

Blå tubtopp från Gina Tricot och ljusrosa tröja från Bik Bok :)

 


Klänning från Bik Bok och tunika från Lindex :)


Kjol från H&M och vita byxor från InterSport :)


Jeans från Outlet X och kapribyxor från Kappahl :)


Bikinitrosor från H&M. De översta är Jessicas och de understa är mina :)


Solglasögon från H&M. Kostade bara 10kr!

Köpte även pärlor och tillbehör för Jessica och jag ska börja göra egna smycken :D

 

//Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0