Planerna ändras...

Nu har planerna ändras angående gymnasievalet. Eftersom jag inte vill börja på högskola efter studenten (inte för att jag inte vill gå i skola mer, utan att jag känner att jag är redo att börja jobba istället) så eftersom att efter IB måste man nästan helt klart börja högskola för att faktiskt få jobb. Så tror jag att jag ska börja samhälle nästa år osså ska jag välja Engelska c och ta ett språkcertnåntingprov och om jag klarar det så va det nåt med modersmål och grejs xD kommer inte ihåg vad min kompis sa men då kunde man bli nästan vad som helst. Så då tränar jag kanske inte sådär jättemycket på engelska förutom på lektionerna men kan ganska lätt bli det jag vill i England :)
Eller ja, i Sverige också då




//sanna

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

I min blogg skriver jag om en jobbig uppväxt och jobbiga upplevelser jag fått vara med om i mitt liv..

100 % Sanning! Titta in här om du vill läsa: http://sandratjulins.blogg.se/category/barndom.html

2010-08-23 @ 20:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0