Seg dag

Idag var en rätt så seg dag. Som Camilla sa hade vi fysik och matte efter varandra. Inte så kul, det är som att jobba matte i tre timmar i rad, haha. Men det gick ju ;).

Sen när Camilla och jag kom hem så var vi jättepigg. Pratade lite med mamma innan hon åkte på jobbet och sen fikade vi. Satte oss sen vid tvn och kollade på unexplained mysteries. Somnade och vaknade inte förrän strax före sex! Men det behövdes verkligen, känner mig sjuk..

Och så går vi till 4 imorgon. Känns lite jobbigt, men det går säkert bra :) Ska ha fotografisk bild och musik för första gången så det ska bli kul!

Idag när vi kom hem var det meningen att vi skulle baka en äppelpaj, men orkade verkligen inte, haha. Vet inte när det ska bli av, men det borde bli snart innan alla äpplen ruttnar ;).

Kollar nu på halvt ton tonåring på 3an. Jätteintressant att kolla på. Känner att jag vill röra på mig mer, eller försöka hjälpa såna som har såna problem eller nåt när man ser det. Det skulle vara kul.

Men nu ska jag fortsätta kolla på det och sen gå och äta nåt. Promenaden gjorde mig hungrig!

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0