Stugan!

Ja, som sagt, vi har varit i sommarstugan med släkt för att ha kräftskiva. Simba var såklart också med ;). Så nu tänkte jag berätta lite om det.

På fredagen kom vi dit. Har inga bilder därifrån, glömde fota.. Men vi kom dit ungefär mitt på dan, sen satt vi och lyssnade på musik större delen av dagen.. Och satt ute såklart. Sen på kvällen kollade vi på Harry Potter - Den flammande bägaren, riktigt bra var den.

På lördagen så vaknade vi av att mamma knackade på husvagnen och frågade om vi inte skulle kliva upp snart.. Klockan var typ halv 11. Så det var lite tidigt. Sen så fixade vi mest iordning oss till på kvällen, hehe. Sen så var det kräftskiva. Men vi åt tacos ;). Smakade även kräftor för första gången, blä säger jag bara.. Sen klockan 22 gick vi och satte på oss pyjamas och skulle kolla på film, men så kom morfar och knackade på husvagnen och sa att pappa och han satt i "Petters stuga", hehe. Det är grillkåtan som  dom kallar för det, eftersom Camillas och min tremänning kallar morfar för Petter fast det inte alls är hans namn... Så då satt vi där ett tag sen gick vi och kollade på Prom Night. Jättebra film!


En bild på Sanna sen i lördags :)

Idag kollade vi på extra materialet till Prom Night och så, sen packade vi bara och åkte hem :p


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0