Torsdag

Idag har jag typ inte gjort någonting. Städat lite, virkat, spelat sims, hehe och kollat på tv. Var egentligen meningen att Jessica och jag skulle ut och gå idag, men det blev inte så. Vi får gå imorgon istället :p.

Skulle egentligen ha varit med en kompis idag, jag ringde men hon var inte hemma.

Jag känner verkligen för att måla mina naglar nu haha! Synd att det är så sent, annars hade jag kunna målat dem nu. Fast jag tänkte måla närmare då skolan börjar så att det håller längre ;), Och inte vet jag hur jag ska måla heller.

Som Jessica skrev så var vi i gävle. Och jag kollade efter nagellack med smala penslar, men hittade inte det nånstans. Så om nån vet får ni gärna säga till!


//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0