Tv!

Hejsan! Sitter nu och kollar på tv. Har kollat på tv hela eftermiddagen nästan, hehe. Först var det Navy CIS, sen CSI Miami, och nu är det CSI NY. Älskar såna program!

Som Camilla skrev så ska vi upp tidigt imorgon. Närmare bestämt klockan 8! Så vi borde lägga oss snart egentligen.. Ska även färga håret då, så kommer nog en bild på det med :).

Sen ska vi nog shoppa lite också! Har lite saker som fattas i garderoben ;) Får se om vi hittar det bara. Jag tänkte på en sak nyss, och det är att när jag läser bloggar så gillar jag bäst outfits som bloggaren lagt upp, varför lägger jag då inte upp några själv? Hmm, tror jag ska börja med det..


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0