22 December

Igår kväll kom Jessica och Camilla här och vi gjorde mycket skoj haha. När vi såg på Ghost Hunting With The Saturdays så helt plötsligt small det till i datorn när det va jättehemskt och jättespännande och då typ blev det glapp eller nå och data musen fungerade inte att röra eller nånting! Så vi startade om datan och började om på just det där klippet :)

Men idag var jag och en kompis till Bollnäs, köpte lite grejs så här kommer bilder :)
Men en sak såg jag och det var att dom hade tagit O.P.I till Åhlens, jag blev helt galen typ och ville verkligen köpa. Men jag köpte två andra nagellack istället :P
Men den här tog jag iaf:


Det är en liten broshyr om vilka färger det finns m.m :) Jättekul

Sen köpte jag också ett ljus som luktar jättegott. Fräscht lite citron/vanilj


Depend baslack, jag tycker det här baslacket är jättebra och jag använder alltid två lager av baslacket för att vara helt säker på att det skyddar nageln

Viva La Diva ögonskugga i neutrala färger. Älskar Den näst ljusaste och den näst mörkaste haha

Här är de två nagellacken jag köpte
Den första bronsiga är nummer 33 och heter Trouble Maker
Och den svarta med det holografiska glittret är nummer 34 och heter Cosmic Girl
De är båda av märket Lumene eller nåt sånt :)

här har jag Cosmic Girl på tummen

och här har jag Trouble Maker på pekfingret. Jag har en mörkgrön under eftersom jag inte orkade ta bort det gamla jag har hihi



Men nu ska jag måla naglarna i hel rött och imorgon ska jag ta över mitt O.P.I The Show Must Go On eftersom TSMGO ser lite rosa ut om man inte har mörkrött under :P





//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0