8 December

Skulle hälsa ifrån Jessica och Camilla att dem inte hade nåt internet så de kunde inte blogga idag haha. Får se om dom bloggar imorgon om dom har internet då :P

Jag har väl inte haft så mycket för mig idag.. i skolan hade vi elevens val och typ alla i 9an har valt spex och luciaövning, på spexet ska jag vara med på 3 låtar och jag kan dom inte haha. Måste verkligen öva, + att en av lucialåtarna är rudolf och den kan jag inte på svenska så jag tappar bort mig jämt och börjar sjunga på engelska haha. Typiskt mig!


Men nu ska jag plugga biologi och So. Imorgon har vi so prov i geografi, man är 2 och 2 och ska göra provet muntligt och alla som har gjort det har sagt att det är jättelätt :P
Egentligen har vi biologi provet på fredag men då är inte jag i skolan. Jag och några till ska kolla på IB programmet och vara där på deras lektioner och se hur det är på fredag så jag ska fråga om jag kan göra provet imorgon haha :)









De där två sångarna har jag suttit och lyssnat på hela dagen! Älskar dom haha.
Man tas verkligen tillbaka till 90 talet.. inte för att jag kommer ihåg så mycket om 90-talet men iaf haha!





//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0