Fredag

Hej! Idag funkar blogg.se på den här datorn också! Efter skolan idag hann vi bara hem, åt, sen gick vi till tandläkarn. Camilla skulle vara där kvart över 2 och jag 3, så vi satt där jättelänge, haha. Sen när vi kom hem så skjutsade våran moster oss på ICA så vi kunde hämta Camillas paket från Dustin Home. Vi har beställt Photoshop som vi ska få i julklapp! :D Sen så beställde pappa fotopapper till skrivaren och en digital fotoram, så Camilla och jag ska välja ut några bilder från datorn som ska visas :).

Sen så var det meningen att vi skulle baka kladdkaka. Men efter vi ätit var Camilla och jag helt slut, så vi la oss i min säng och kollade på family guy och simpssons och lyckades somna.. Vaknade av att pappa väckte oss kvart i 8 xD. Då hade mamma redan bakat kladdkaka, så vi slapp, hehe. Så har nyss ätit det och ska sitta lite vid datorn nu.


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0