Fredag

Blev ingen bloggning igår. Först följde Madde med Jessica och mig hem så kollade vi på Rosa - The Movie, så längesen man såg den! Den är faktiskt riktigt bra. Sen på kvällen så satt jag bara i sängen framför tvn och gjorde ingenting typ, haha.

Idag gick vi i skolan till halv 1. Skulle egentligen sluta 1 men brukar få gå tidigare från programmeringen :). Sen kom Alice så var hon här tills hennes buss gick. Satt och pratade, så hann inte göra något annat, haha. Sen dess har jag legat och läst en av mammas gamla tidningar från då hon var ungefär i våran ålder, sen somnade jag, haha.

Ikväll så blir det att kolla på idol! Jay måste vinna!


//Camilla

Kommentarer
Postat av: Madde

haha såg att ni lagt in min "blogg" som länk hahaha. Jag har ju inte ens skrivit något ;))

2010-12-10 @ 19:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0