gjort rent mina smink...

Har precis gjort rent mina sminkborstar :)
Berättar senare om hur man rengör dom bäst. Men kom bara ihåg att inte ställa dom upp i muggen eller var ni nu har era sminkborstar på en gång efter att ni har rengjort dom. Då rinner vattnet ner i den där metallgrejen som håller fast hårstrårna eller svampen. Då rostar metallen..vilket kanske inte är så trevligt haha. Sen om man rengör borstarna så behöver man inte köpa nya borstar hela tiden. Det räcker med att rengöra dom 1 gång i veckan och sen så tar det bara ett litet litet tag :) (beroende på hur många borstar man har)
Titta föresten vad jag skrev på ett av mina block där jag testar massa nagelack tex:
hihi ^^
Idag har jag gjort min alldeles egen dotting tool till naglarna som jag visar bild på imorgon om jag kommer ihåg :)
I tisdags kväll blev jag sjuk men gick till skolan i onsdags, lyckades att vara där hela dagen men det var en pina. Stannade hemma idag och imorgon känner jag mig tvingad att gå till skolan. Vi har ju våran sista engelska lektion för i år och jag som älskar engelska haha. Där kollar vi på en jättespännande film som heter The Good son osså får vi reda på betygen i engelska. Problemet är bara att vi har engelska sist på dagen och vi slutar kvart över 3 så jag måste stanna hela dagen i skolan bara för att vilja gå på 1 lektion haha...
Men nu ska jag gå och duscha och sedan sitta i min pyjamas i sängen och lyssnas på mcfly och äta svampsoppa :D
//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0