Julklappar

Här kommer bilder på mina julklappar :)



London tavla, Bree Tanners Andra liv, benvärmare med en söt rosett på sidan, foto album, Toffifee godis :D Älskar det haha och fick 2 förpackningar men ena tog slut innan jag hann ta bilden haha fast bilderna är tagna några dagar efter julafton :P

ljusrosa mysdress, en jättefin sjal med lila blommor, en rutig flanell pajamas :)

Back to the future, Eclipse, Up, Westlife Gravity och McFly Above The Noise. Önskade mig varenda grej på den här bilden jättemycket haha :)

Rhinestones och en jätte jätte liten Dotting Tool som min syster gav mig som hon hade beställt från hon som vi gjorde naglar hos :)

O.P.I Blue My Mind, köpte den i Stockholm samtidigt som den röda The Show Must Go On och fick behålla en av dom :P
Sen är det två av det engelska märket Gallery Colours, den lila heter Blue Moon och den andra Black Sparkle, den sista är Depend nr 104. Man ser inte riktigt vilken färg det är men det är svart med silver glitter

Present kort på Åhlens 200kr av bror :)

Parfym :) Min syster fick en likadan fast en med melon lukt haha :) Min var kiwi!





//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0