Nya naglar

Nu har vi äntligen internet! :D det var gatewayen som hade hängt sig... igen..

Idag hade vi först fysikprov i skolan, tror faktiskt det gick bra. Sen efter det så kollade vi på en jättekonstig film på svenskan, haha. Den är helt udda! Kommer inte ihåg vad den heter heller, hehe. Sen pratade vi bara om filmen.

Sen när vi kom hem så fika vi och kollade på ett DH avsnitt. Mamma tjatar om att vi ska skynda oss, haha. Hon är ju hemma och sjukskriven hela dagarna, så hon vill också kolla.

Sen målade vi naglarna! Första gången på jättelänge jag gör det själv, haha. Jätteskakis, hehe. Men blev nöjd med färgen i alla fall! :).

Här kommer bilder på mina och Camillas naglar:


Mina naglar. Det är lite rött runtomkring, jag fick inte bort det gamla nagellacket.. xD Sen har jag målat utanför också, men övning ger färdighet!



Camillas naglar :). Lite somriga, hehe. Det kanske inte syns, men det är glitter på.


// Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0