Plugg!

Både igår och idag har det varit mest plugg hela dagen. Men nu har vi tröttnat, haha! Inte kunde vi göra matten heller, förstod inte nånting av det! Det var inte nå samma uppgifter som i boken, så måste prata med läraren imorgon på lunchen. Efter skolan så har först jag utvecklingssamtal, sen har Camilla det. Så kommer inte komma hem förrns runt 4, sen blir det mer plugg. Men efter torsdag, då har vi inga fler läxor eller prov!

Idag så började Camilla, Madde och jag med ett svenska-arbete. Vi jobbar om teckenspråk, och det ska vara klart på fredag. Hade två timmar på oss idag och har två imorgon. Så vi ska lära oss teckenspråk och sen visa klassen.. Kommer ihåg vissa ord, typ klänning, kjol, äpple och frukt haha. Sen så lärde vi oss alfabetet i teckenspråk idag, men glömmer alltid bort vissa bokstäver! xD Men kul är det :)

Sen imorgon på engelskan så ska jag och Madde ha engelska nationella muntligt, så får hoppas det går bra! Camilla och Alice hade det idag.

Nu ska Camilla och jag läsa lite bloggar och sånt.


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0