Shine a Light

Idag klev jag upp vid halv 11, min syster och Adrian kom vid halv 1. Sen var dom här till halv 7 tiden. Jag och Adrian gick och lade oss i min säng och han somnade vid 3, då låg jag och kollade på Mcleod's döttrar och hann 2 avsnitt innan han vaknade haha. På Lördag ska jag till min syster och vara barnvakt åt Adrian och hans halvbror som e 9 år osså ska jag sova där :)
Men annars är det väl inget nytt, efter skolan brukar några i 9an stanna och vi tränar på spexet som är på söndag kväll och sen ska vi 9or stanna kvar på skolan och beställa pizza och hålla oss vakna haha (om vi har några fördäldrar som kan stanna på natten) och sen på måndag ska vi gå lucia och sen får vi ledigt så vi får gå hem och sova haha.
//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0