Tillbaka

Nu har det varit ett tag sedan jag skrev här men nu är jag tillbaka, nu är det inte så mycket plugg längre :D Nu är hemkunskapsprovet, fysik, biologi, engelska, bild och matte prov avklarat :)


Idag gick jag och en kompis till lite affärer för att kolla på present till vår kompis som fyller år på söndag :))
Självklart passade jag också på att köpa lite grejs^^


har redan en sån här nagellacksbortagning men en mindre storlek, i den här flaskan är det 250ml och den kostade 35kr och i en liten jag har är det 100ml och den kostar 29kr :)

Eyliner, den ser brun ut på bilden men egentligen är den mer lila än brun :)

3 nagellack, till vänster: vanligt genomskinligt, champagne färgad jätte härlig färg nr 042 och sen en rosa som skimrar lite orange ibland nr 086 :)




//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0