Woho

Äntligen bara en dag kvar i skolan, imorgon ska vi se trippelboll, sen blir det bäst av spex och sen betygsutdelning, slutar vid 12 tiden skulle jag tro.
Just nu sitter jag och dricker en drink som heter San Francisco (alkoholfri har jag då) och gud va god den är hihi :)
Osså äter jag knäck och tittar på hollywood fruar :)
Imorgon kväll ska jag till en kompis osså ska vi vara några som ser på film, på onsdagen på dagen ska jag och en annan kompis till Bollnäs för hon ska handla julklappar och på kvällen kommer Jessica och Camilla :)
På torsdagen på kvällen ska jag bada badkar, ha ansiktsmask, lyssna på julmusik, ha hårmask och massa ljus och mysa :D
Sen på fredag är det ju julafton och då kommer alla i familjen vara här så Adrian kommer också och min systers pojkvän/sambo och sen ska Adrian sova här (i mitt rum med mig) i två nätter :D
Längtar haha. Vet ännu inte vad jag ska ha varken för sminkning eller kläder på julafton :o
//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0