Fredagsmys!

Nu är det äntligen dagen nästan alla har längtat till. Jag menar vem vill inte ha fredag? fredagsmys, en hel helg att se fram emot :) Nu är jag hemma från skolan, idag hade vi idrott. Egentligen skulle vi ha skridskor eller längdskidor men det bara snöade så vi fick vara inne i styrkerummet istället. Va ganska jobbigt att springa på rullband eller vad det heter, direkt efter idrotten hade vi lunch och där träffa jag inga mindre än Jessica, Camilla, Jessy, Dannan och Jessica (kompis från åland) :)
Imorgon ska jag träffa båda Jessica(rna), camilla kanske Elli och Johanna med så ska vi kanske se på film eller melodifestivalen =)

Men nu ska jag gå och såklart som vanligt så ska jag titta på Ghost whisperer
ha en bra fredag!


//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0