melodifestivalen!

såg precis på melodifestivalen, innan tittade jag på någons blogg som hade massa goda recept på nyttiga och goda saker. Kom på att jag måste verkligen börja äta nyttig mat istället för godis varje helg och massa dricka. Så när melodifestivalen började åt jag inget godis utan tog istället fram en gurka och en kniv och skärde dom i tärningar, sen tog jag vatten ur kranen och drack det istället för dricka. Tyckte jag var duktig tills nu.. när jag började äta godis haha, men godispåsen måste ju ta slut innan jag kan börja med nyttiga saker =)

Darin och Timoteij (eller hur det stavas) var mina absoluta favoriter, vilka var era?


//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0