Skola!

För det första vill jag säga GRATTIS till min syster som fyller 27 idag, hon bor ungefär 30 minuter bort så jag träffar henne inte så jätteofta.. eller joo, det har blivit en gång i veckan nu eftersom hon har precis fått barn haha. Men ikväll ska det firas med tårtor och presenter hemma hos henne i Bollnäs. Men det bästa är nog ändå att få träffa hennes bebis :) och sen har vi Svenska prov imorgon som jag bara har läst en gång och jag har bara läst några sidor, och eftersom vi ska bort ikväll förväntar jag mig ett IG =) fast jag hoppas såklart inte på det. Idag hade vi syslöjd i skolan och det går inte bra för mig med shortsen, dom bara fastnar i symaskinen (har ingen aning om hur jag lyckas) och jag syr bara snett, men men man kan inte vara bra på allt =)
Men nu ska jag gå och bara vänta på att Ghost Whisperer börjar på Tv4 :D
Tror jag bloggar senare ikväll när vi har kommit hem :)

Ha det bra!


//sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0