Söndag!

Bloggade inte så mycket igår eftersom jag var ganska upptagen. Gick till Jessica och Camilla vid kvart i 5 och va där till kvart i 2, Träffade två andra kompisar där också som heter Jessica och Elli. Kul hade vi, tittade på melodifestivalen, sjöng singstar bl.a :)
Snart kommer min syster med Adrian så det blir väl att sitta och hålla i honom igen i flera timmar haha :D
Bara för att vi sjöng singstar disney igår så lyssnar jag bara på disney låtar just nu haha. Men dom är så bra och gulliga. Jag och den andra Jessica som bodde hos Jessica och Camilla pratade typ om hur mycket vi älskade disney filmer och vi tjatade på de andra att vi skulle kolla på Disney channel på kvällen haha.

Men nu ska jag gå och göra nåt annat :)

Ha en bra dag!


//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0