10 Juli

Just nu är jga ultra trött!! skulle verkligen kunna gått och lagt mig för kvällen nu känns det som. Hungrig är jag också. Jag kanske inte skulle läst i en timme nyss? -.-
Aja. Jag vakna vid 12 tiden tror jag och sen låg jag och tittade på tv tills 1. Då städade jag badrummet och dammsög i hallen uppe och i badrummet. Sen satt jag och läste :)

Igår kom Jessica och Camilla och dom tyckte att mitt rum var så fint så dom sa till mig att jag borde hjälpa dom att inreda deras rum finare haha xD
Så då kom jag på en ide. Att jag ska försöka göra deras rum på The Sims och sen ska jag göra väldigt fint och knäppa kort på det med kameran och sen skicka till dom så ska dom kanske göra så haha XD




//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0