15 Juli

Hej! Kom hem från min kille idag ungeför vid halv 2-2. Sen så kollade jag och Camilla på Operah Winfrey Show. Hon pratade om att smsa medan man kör. Risken att bli skadad då är 8 gånger större än om man inte smsar. Vilket är väldigt mycket! Egentligen tänker man ju inte på att det är så farligt att smsa, men det stör ju koncentrationen jättemycket! Verkligen värt att tänka på.

Sen så tog vi reda på tvätt och fixa lite, sen så la vi oss ute på en filt på gräsmattan, men det var lite sent för all sol var borta, så det var nästan kallt! La oss på min säng istället, hehe.

Åt kvällsmat och nu sitter jag här! Blir väl lite roligare inlägg om en stund ;)

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0