18 Juli

Det var egentligen inte meningen att jag skulle sova hos Jessica och Camilla på tjejkvällen men det regnade och åskade och sen så ångrade jag mig att jag inte tog med pyjamas och täcke och tandborste och så så då gick jag och Camilla och hämtade det typ vid klockan 2 på natten haha. Sen så somnade vi alla vid cirka 4-tiden. vi var 4 som sov där + Jessica och Camilla. vi sov på madrasser i vardagsrummet och liiite varmt var det ju där haha!

Mamma ska beställa lite bikinis till henne från Ellos och Halens och då ska jag också beställa nåt. inte så jättemycket kanske bara 3 plagg eller nåt men hittade inget som jag ville ha haha.

Om en kvart ska jag till Jessica och Camilla igen och om cirka 45 minuter ska vi gå till bion för då ska vi nämligen se Eclipse :D

Så vi ska gå nästan alla som var på tjejkvällen igår förutom en tror jag :P


//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0