2 Juli

Idag klev jag upp tjugo i nio, tio över 9 kom min syster och sen vid 10 gick jag, Adrian och Nico till en park (öjeparken) och där var vi tills strax efter två :)
Har varit så otroligt varmt!!


På måndag så fyller mamma år och då kommer min syster och min bror så då ska vi fira henne :)
Då ska jag följa med min ssyter hem till hon i bollnäs och då ska jag stanna där till onsdag kväll :)
På onsdag ska min syster fixa sina naglar och då ska hon kanske beställa tid åt mig med och när jag ska fixa dom ska jag ha nå grön/blåa toppar tror jag :) blir bild på de.
Min syster sk aha guld :)


Bilder från idag:

När vi var hemma

Glaad

haha gullig bild tycker jag!

Nico!





//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0